Post by pilomanecin on Feb 12, 2022 12:08:02 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Max: madlavningsspil ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Max: madlavningsspil IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder uendelige nøgler ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Max: madlavningsspil 2022 version ▞▞▞
Dette er en speciel madlavningsapp, og jeg kan meget godt lide denne gutter. Skal downloade det og nyde det når som helst. Du kan lave madlavningsdagbog her og andre masser af madlavningsting.
Dette er et dejligt og fantastisk madlavning max restaurant spil. De er flotte og fantastiske niveauer i dette spil. Denne grafik er så flot og bedre end andre. Jeg kan virkelig godt lide dette spil.
Meget dårligt spil.. bruger mere strømforbrug på telefonen. Download det ikke
Cooking Max er et dårligt spil i Play Butik Jeg hader dette spil, så virkelig en rigtig dårlig applikation, den har en meget dårlig funktion og meget dårlig grafik
Et fint madlavningsspil fyre med så meget sjov. Meget let at spille og installere. Det er fantastisk grafik og gameplay. Meget fantastisk spil nogensinde.
Hvorfor dette spil sidder fast mellem værste app, skal du ikke installere
Cooking max - Eten kook spelle Arcade lyf
Dårligt spil det kører meget dårligt og udviklere gøre en dårlig ting til os alle ikke download
Flot og flot
Spillet er meget flot
Godt spil. Jeg kan godt lide dette spil.
Cooking max er det bedste madlavningsspil for piger. Skal installeres for at nyde dens fantastiske funktioner og fremragende grafik. Bedste spil jeg nogensinde har spillet.
Flot grafik, underniveauer er alle interessante og nemme at afslutte. Sjov måde at holde sig travlt i min fritid.
Spil børn dette spil er ligesom børn ikke kan lide dette, fordi dette spil jeg ikke interesserer kun spild af tid
Madlavningsspil er bedst til at spille. grafik er bedst. De fleste nye funktioner er brugt i dette. Godt arbejde. Bliv ved.
Pæn
Cooking city er meget unikt spil. Godt spil, men det ville bedre, hvis udviklerteamet arbejdede mere på grafikken. Men godt gået, jeg kan stadig lide det.
så eventyr
Efter opdatering af denne apps, tror jeg, kan blive bedre. Men jeg kan ikke indlæse spillet. Hvis jeg afinstallerer det, mister jeg mine fremskridt!!!
Jeg elsker dette spil, men den eneste grund til, at jeg gav det 3 stjerner, er fordi det kræver data til opdateringen.
kashish gori
Dette er en så billig spilapplikation, hvor mange lager ikke nemt får adgang til nat-mb-spil, download ikke nu
Fantastisk gameplay virkelig vanedannende og sjovt. Brugergrænsefladen er i top og smuk. Jeg anbefaler virkelig dette spil til andre.
Det er et rigtig godt spil, men jeg så bedre spil, der ser bedre ud, de burde arbejde på deres udseende i maden🙁 og der er for mange apps i spillet😒 men jeg kan i hvert fald godt lide det, fordi folk kommer hurtigt😁
Cooking Max: Cooking Games እንቅስቃሴ ያለባቸው gblr
Det er et meget flot spil😃
Madlavningsspil er et af bast-spillene. Virkelig fantastisk og fantastisk spil. Jeg var spændt på at downloade dette spil. Fantastisk kvalitetsspil med mange funktioner.
Spillet er så meget sjovt, og jeg elsker det, men det tog for lang tid at downloade....
Alt var godt indtil niveau 77, hvor det stoppede
Madlavning max er et meget flot spil. Jeg elsker at lave mad, og jeg nyder virkelig at lave mad. Dette spil er fantastisk. Jeg spiller det og nyder det. Det er det bedste spil for piger, der laver mad vanvid.
Jeg kan lide dette spil Hvad jeg ikke kan lide i dette spil, er annoncerne hver gang lvl er færdig
Bedste madlavningsspil nogensinde !!
Jeg spiller dette spil, dette spil er ramt super duper-spil, download venligst spillet
Dette er bestemt et fantastisk spil, du kan udfordre din hastighed og nå niveau og tjene for at opgradere dit udstyr.. Jeg elsker det...
spillet er godt..... men selv vi vinder spillet, de giver ikke nøglen til, så vi skal spille det samme spil igen og igen, hvilket er så irriterende... bortset fra at dette spil er rart
Vi elsker dette spil....men der er noget i stykker nu, når vi opdaterer i dag..vi kan ikke åbne næste niveau....OMG...venligst ret dette snart
Ingen grund til at bruge penge på at opgradere varer og fødevarer, du skal bare spille for at tjene flere penge på hvert niveau. Fantastisk spil indtil videre!
Spillet er godt, jeg linkede meget, men efter 36-niveau kommer spillet ikke
Jeg kan ikke lide tanken om, hvad jeg kan få en chance for at vinde spillet.
Jeg startede lige dette spil i går aftes. Indtil videre har jeg ingen klager. Det er simpelt nok til at bevæge sig gennem niveauer, grafikken er flot, alt sammen fantastisk spil til at slappe af ved sengetid.
Cooking Max : игри за готвене Аркадни eqm
Blown Away: First Try Arkada okwf
Madlavningsdagbog er en meget interessant og nyttig app..den er bedst for enhver person.. dens grafik og funktioner er fantastiske..Jeg kan virkelig godt lide denne app++
U To mange tilføjer hårde to kommer på niveau efter at du har spillet lang tid, indtil næste dag, så går du videre
Spillet stoppede konstant og styrtede ned. så måtte afinstallere det.
Ikke godt madlavningsspil. Jeg hadede ui.
Jeg elsker dette spil, fordi dette spil er så fantastisk👍
Cooking max-spil er det bedste madlavningsspil. Jeg elsker dette spil så meget. Dette spil indeholder fremragende grafik, kontroller og lyde. Jeg elsker denne app. Jeg sætter virkelig pris på udvikleren af denne app for denne vidunderlige app.
Jeg vil aldrig bruge denne applikation, fordi det virkelig er en meget dårlig app i Play Butik
Grafik til mad små, langsom download af den næste fase, gaver er små
Du kan ikke gå videre til nye restauranter, det fortæller dig at tjekke dit internet, men det er spillet
Cooking Max: jeux de cuisine Arcade zhdc
Meget fint spil og fantastisk madlavningsspil. Fyre skal downloade den og nyde dens fine funktioner. Godt gameplay med fantastisk funktionalitet. Og fed grafik.