(iOS) The Catapult: Castle Clash with Stickman Pirates juksekode generator gull
Feb 12, 2022 11:55:43 GMT -5
Post by pilomanecin on Feb 12, 2022 11:55:43 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Catapult: Castle Clash with Stickman Pirates ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Catapult: Castle Clash with Stickman Pirates IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode generator gull ▞▞▞
▞▞▞ The Catapult: Castle Clash with Stickman Pirates 2022 version ▞▞▞
Det er ikke dårlig
Ganske enkelt å spille boooom
Vel, jeg har hatt 3 slag og jeg har det kjempegøy. Jeg er litt treg, men får taket på å sikte. Alt rundt synes jeg dette er et kult spill
Ikke så fantastisk, den er for liten, jeg tror du har jobbet hardt for å lage et så bra spill, men ikke alle spillene likte av brukeren jeg liker første versjon av dette spillet, men ikke dette. Takk
Bra, men trenger litt oppgradering
*Den nylige oppdateringen gir en følelse av et helt nytt spill...veldig godt utført. Raskere tempo og introduksjon til nye fiender å møte. Dag 80 blir veldig utfordrende. Takk BYV...Gleder meg til mer.. Opprinnelig innlegg: Dette er et flott spill! Enkelt å avansere og oppgradere uten å betale for å spille. Utfordrende, morsomme og fantasifulle skip, fartøyer og fly. Fantastisk kunstverk også. Gleder meg til flere dager kommer...så kom igjen BYV, få gjort flere dager for dette og The Catapult 2! 😁
Sagar Guru
Grafikken ville være mer utviklet
Det er veldig vandre fullt spill
Det er for vanskelig å spille og kjedelig
Jeg liker måten disse båtene bare kryper på meg. Det holder meg utfordret. Nok en ut av ballplassen for BYV.
må forbedres
Wow for et flott spill
Bra spill. Fullførte alle nivåer og fått alle oppgraderingene og ventet fortsatt på de kommende snart nye nivåene i nesten et år. Noen håp om å få det snart?
Bare i begynnelsen, men i midten av spillet, er det kjedelige oppgraderingsvåpenet ikke strukturert
Nyce spill
Det er et veldig interessant spill. Jeg liker dette. men denne spilletiketten er på en måte. Ingen oppdatering er i butikken.
*EDIT* Dette er morsomt og engasjerende så langt. Nivåene blir stadig mer utfordrende. (rediger) Forstår ikke hvordan spesielle våpen fungerer. Du betaler mynter for å bruke dem, og ingenting fungerer. Kan noen fortelle meg hva/hvis jeg ikke gjør noe riktig. Dette problemet må fikses for høyere vurdering.
Massevis av tillegg og ikke en gratis.
Stickman-spill er alle gode. Archers 2 er best dette, jeg har akkurat begynt, men jeg har en god følelse
Katapult 2 er mye bedre enn katapult 1
Superspill og ingen tillegg.
alt jeg kan si er dette: ad spam cash grab. ikke kast bort tiden din.
🐒 kan jeg se nivå 32-apen
Det dreper tid
flott skytespill, trenger perfekt nøyaktighet og ganske vanskelig å sikte og skyte, men totalt sett er det et flott flott spill, jeg er stor fan av katapulter og spill med katapult-tema!
Det er bra, men alle nivåer er omtrent like. forventes å ha forskjellige nivåer og ulikt utseende
Jeg elsker min The Catapult: Castle...spill-appen...😊😊😊
Morsomt og stadig mer utfordrende. Grafikken og lyden bidrar til underholdningen.
Dette spillet bra.
The Tiger રોલ પ્લેઇંગ jesr
Spennende, underholdende og fartsfylt moro.
Ganske bra spill, men hvorfor trenger et spill en tjeneste som kjører en oppstart og ikke kan stoppes, høres stygg ut...Avinstallert!
lm dårlig 71 mynt
Ganske underholdende på spillets trege start. Vet bare fortsatt ikke hvordan det går ettersom spillet går på et høyere nivå
Nok et flott spill i serien. Blir stadig bedre. Enkel, men likevel tilfredsstillende.